Nuffy Ads

Saturday, December 3, 2011

Kad jemputan

Hari ni survey kad jemputan online. Memandangkan budget tak berapa nak banyak, aku prefer mini kad sahaja. Lagipun, besar-besar buat apa.... Kann???

Aku baru survey 1 website. http://www.kadmurah.com/v2/component/virtuemart/?page=shop.browse&category_id=11

So, far harga design dia cantik. Dan yang penting murah. Mwahaha... Alah, nanti lepas majlis aku, orang campak merata gak kadnya. Jarang sangat nak jumpa orang simpan kad.


Kos: 
RM 0.51 / 300 kpg
RM 0.32 / 500 kpg
RM 0.19 / 1000 kpg
RM 0.16 / 1500 kpg
RM 0.13 / 2000 kpg

Envelope, kita amek yang paling murah je. Plain white, baru RM6/100 pcs 

Setem pulak wajib RM 0.60...

Ni beberapa design yang aku berkenan.

 MINI Cempaka
Mini Melati
Mini Kasturi

Tapi aku rasa aku akan pilih yang mini Melati tu kot. Comelkan. Nampak simple yet sophisticated. Tapi mini Cempaka pun comel jugak. Nanti la tanya tukang finalize. Hehe..

No comments:

Post a Comment