Nuffy Ads

Saturday, December 24, 2011

3rd outing - Hantaran 1

Hari ni dah settle beli handbag, kasut dan perfume aku dan Mr. Polaris untuk hantaran. Unutk perfume aku aku beli Hugo Boss Orange and untuk Mr. Polaris dia pilih Davidoff Cool Water.

Lepas tu baju untuk majlis sambut menantu dah settle jugak.Untuk nikah aku pilih warna brown, tapi untuk lining dan baju melayu Mr. Polaris aku pilih warna cream ala-ala emas sikit kot. Pastu untuk sambut menantu, Mr. Polaris pilih warna grey. Cantik la pulak pilihan dia. Muehehe.. Selalunya asik aku je yang kena buat keputusan. Bila paksa, reti pulak dia pilih. Bukan takde taste, saje tak nak pilih. Chesss!

Cuma untuk baju akan nikah, kain lace tu dah beli. Cuma untuk lining dan jugak baju melayu Mr. Polaris belum beli lagi sebab tadi kat Nagoya warna kain yang kami nak tu dah habis stok. 

Takpe, pelan-pelan kayuh. 

Hari ni sempat beli banyak sikit barang sebab keluar berdua je.

No comments:

Post a Comment