Nuffy Ads

Tuesday, December 27, 2011

Obes

Semalam try fitting baju nikah mak sedara aku yang arwah umi jahitkan. Cantik baju tu. Tapi sumpah buruk di badan aku. Aku gemok la!!!!! Chestnut betul. Ye, memang aku dah naik 2kg. Fuhhh, nak kawen nanti, memang kena diet giler la kot. Sumpah tak cantik dalam gambar bila badan camni. Kurang-kurang kena turunkan 5,6kg. Hui, mampu ke???? 

Kalau tengok contoh baju dalam majalah pengantik, semua cantik-cantik. Padahal cantik sebab modelnya slim melim je. 

Kalau aku pakai, sumpah buruk. 

So, azam aku untuk tahun 2012, aku nak turunkan berat. Huhu... Tiap tahun aku berazam nak turunkan berat. Tapi berat makin naik. Haha! 

Sebab wedding date pun belum decide lagi, banyak lagi la kot masa untuk diet. Harap-harap kali ni berjaya la.

Mr. Polaris pulak sebok nak gemukkan badan. Dah tin kedua dia minum susu fullcream Zhulian. Pastu dia balik hari tu, masa dapat mc 13 hari tu, aku belikan Vegivera. Untuk tambahkan zat, bersihkan darah dan sebagainya. Tak tahu la berjaya gemuk ke tak datuk tu.

No comments:

Post a Comment