Nuffy Ads

Wednesday, November 23, 2011

Tudung for solemnization

Aku rasa nak pakai shawl kot for solemnization. Sebab tak nak ada awning atas dahi. Pe barang pakai pelindung dahi kan.. Susah laki aku nak cium dahi nanti. Hehe.. Yeah, aku gatai sket.

Kalau boleh shawl kosong tu, aku nak tambah lace yang macam tepi baju nikah nanti. Harap comel la. Ni baru dok imagine je. Kalau ikut Koleksi Vispera, nama tudung yang macam tu, Vispera Esplendido ataupun Vispera Estrenella. Nahh kauuu, nak sebut pun payah. Punya la bombastik namanya. Hehe... Tapi comel.

Tapi musti mahallll.. Hahaiiii, berangan punya la best. Tapi bila tengok poket, terus mendung dalam hati. Hehe.. 


Meh nak tampal gambo barang sekeping dua dari Koleksi Vispera. 


Ok, ni Nurizyan Amalina. Comelkan pakai shawl untuk nikah. (Bukan Koleksi Vispera)
Ataupun sebab Nurizyan ni dah memang comel. Again, Nurizyan ni bukan aku. Hehe... 


Kak Didi. Ni namanya tudung Vispera Estrenella.
 Ni kak didi comel from dudusecret.blogspot.com tu. Baru sebulan lebih dapat baby. Comel je kak didi ni kalau tulis blog.

Vispera Esplendido

Cumelkan.. Aku rasa, camni la warna emas susu tuh. Ke warna apa camni?





Sumber:
www.koleksivispera.com
dudusecret.blogspot.com
facebook Nurizyan Norman

No comments:

Post a Comment