Nuffy Ads

Wednesday, November 23, 2011

Pelamin Impian

Untuk pelamin, aku prefer yang simple tapi modern n sweet. Sebenarnya suka jugak pelamin yang 3 panel tu, tapi kalau tengok deco untuk pelamin 1 panel pun banyak yang sweet. Memang giler kalau tengok pelamin-pelamin simple yet gorgeous  tu... Meh nak tunjuk contoh:

Kalau abaikan yang side panels tu, cantik jugak. Kerawang2 gitu,...

Ni pelamin Nurizyan... Bukan aku. Nama dia Nurizyan Amalina. :-P

Ololo, sucinya... Segar je tengok.

Ni pun comel. Siyes comel.

Sweet

Top listed ni....

Urghhh, melting. (Tapi tak kan aku nak sanding sengsorang)
Menggegar jantung betul la pelamin simple ni. Aku suka alas duduk jenis bulat. Ye, bulat macam aku. Haha! Pastu aku prefer kerusi yang sebijik. Tak nak kerusi satu-satu. Dah nikah buat apa nak duduk jauh2 kan. Jimat space. Muehehehe.. Gatai. Yang ada panel kayu serong-serong macam garden tu cantik sangat kan.. Tu Zaifie Zainal punya collection. Jauhhhh...  Harap-harap bridal boutique kat sini dapat buat segala impian aku tu. 


MasyaALLAH, kalau dapat yang ni, aku nak bersanding 4 hari 4 malam....



Sumber :
zaifiezainal.blogspot.com
nurul arbee creation (tak jumpa link blog dia/ aku tak reti nk digest dia punya homepage kot)



No comments:

Post a Comment