Nuffy Ads

Tuesday, January 10, 2012

Bridal heels

  
NYC

Jenis kaki perang2 golden macam aku ni (tak ngaku itam), takleh pakai kasut kaler hitam, nanti lagi terselah ke'goden'an nye. So aku selalu amek langkah selamat dengan beli selipar or heels or kasut warna putih or cream. Sebab nampak la berseri sikit kaki aku dengan kaler yang berseri macam tu. 

Ok, kat atas tu heels yang pernah aku gile kan masa keluar dengan As kat Alamanda dulu. Sumpah cantik. Tapi malangnya purse aku tak berapa cantik, maka As saje lah yang beli heels tu. Sampai sekarang aku terkenang-kenang. 

Aku memang suka kasut atau hanbag yang ada buckle2 and detail macam tu. Cumelnya. Tadi tanya As, agak2 ada tak stok kaler putih. As jawab adaaaaa..... Sukanya... Tapi As kata NYC ni ada kat Parkson je. Terus google. Yesss, ada parkson rupenya kat KB. Nanti gi hunting dengan Mr. Polaris bila dia balik nanti. Harap2 ada. 

Niatnya, heels camni aku nak pakai masa akad nikah. Sebab dress color creamy gold gitu. Huhu... Dan kena carik jugak heels untuk bertandang. Rasa macam kena pakai kaler itam jugak la. Sebab baju kaler grey. Tapi shawl aku kaler itam kot nanti, insyaALLAH. So, tak nak colorful sangat kalau tambah heels putih pulak kan. Harap2 senang jumpa. Sebab aku ni jenis tebiat kalau niat nak gi cari kasut, sumpah tak jumpa yang berkenan. Last2 bajet kasut habis aku berjoli benda tak perlu. Heheh.. 

Tengok belog kak didi, macam berkenan jugak custom made shoes. Selesa and cantik. Tapi tak yah la nak berangan nak bercustom-made shoes bagai kalau dah kau tu bermastautin di Terengganu aje. Muehehee... Redha~


No comments:

Post a Comment